Yang Disayangi Selalu !!!

Friday, March 4, 2011

Bicara Hati

Aku punya hati
Kau punya hati
Dia punya hati
Semua punya hati

Kadang-kadang aku kecil hati
Dengan orang yang tak pandai jaga hati
Cakap ikut sedap hati
Tak fikir orang lain punya hati

Kadang-kadang aku sakit hati
Dengan dia si buah hati
Selalu bikin aku panas hati
Nasib baiklah aku ni kering hati

Kadang-kadang aku suka hati
Dengan kawan-kawan yang menceriakan hati
Selalu buat aku berbesar hati
Dengan sikap mereka yang baik hati

Kadang-kadang aku rasa susah hati
Andai ada terguris hati
Kesemua teman yang ada di sini
Maafku pohon setulus hati

Ikutkan hati membawa mati
Ikutkan rasa kelak binasa
Oleh itu sentiasalah berhati-hati
Dalam menjaga tutur dan kata


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...