Yang Disayangi Selalu !!!

Sunday, November 25, 2012

Perkembangan Aku Suka Kau Benci

As salam dan selamat pagi..

Apa khabar semua? Semoga semuanya sihat-sihat sahaja..

 Hari ni nak bercerita sikit tentang perkembangan novel Aku Suka Kau Benci.. Ada juga dapat mesej dalam blog yang tanya macam mana nak dapatkan novel ni. Actually ASKB belum lagi keluar versi cetak. Manuskrip pun baru je 60% siap. Wah... banyak lagi tu. Hari tu cuti sakit lama sangat, so memang tak menulis. Tinta cuba siapkan secepat yang mungkin sebab target nak terbitkan pada tahun depan. In sha Allah, kalau tiada aral melintang patah. Doa-doakanlah yea... Hihi..


Bagi yang pernah mengikuti ASKB samada di penulisan2u ataupun blog... dalam manuskrip ianya ada berbeza sedikit. Ada rombakan sedikit sebab bila tinta baca semula macam ada yang tak kena. Naratif tak banyak sangat. So... tinta edit semula untuk memantapkan lagi ASKB.. Nanti bila dah siap semua tinta akan hantar beberapa bab di p2u.. So kena baca dari awallah... Tak taulah ada lagi ke tidak pengikut ASKB ni.. Pada yang follow tenkiu banyak2... tapi minta maaf banyak2 sebab lambat keluar versi cetak.. 

2 comments:

Unknown said...

salam dek...tk sabar gak akk nk tunggu lahir nyer ASKB dalam versi novel yg dapat dipeluk dek...muge selalu sukses dlm berkarya dek...

TinTa Biru said...

Salam kak Norihan... terima kasih banyak ye kak... In sha Allah.. semoga semuanya sukses selalu.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...