Yang Disayangi Selalu !!!

Monday, May 30, 2011

Cinta Dan Sayang Kamu


Sayang
Ku lakar kata, aku cinta padamu
Ku lakar kata, aku sayang padamu
Di atas pantai pasir
Tetapi ia hanyut, dibawa ombak

Aku tetap mencuba
Jadi ku tulis di atas kertas
Sayang sekali
Kertas itu akan pudar
Hari demi hari

Kali ini ku beri hadiah
Untuk menyatakan rasa sayangku
Tapi aku tahu
Keikhlasanku tetap diragui

Aku fikir lebih baik saja
Kuungkapkan kata itu terus padamu
Walau bagaimanapun
Ianya tidak cukup meyakinkanku

Aku mengalah, akhirnya aku
Sematkan saja kata itu di dalam hati
Kerana cuma hatiku saja yang tahu
Betapa aku CINTA dan SAYANG padamu


1 comments:

TinTa Biru said...

Nukilan ini bukan copyriht tinta, tapi tinta suka sangat... Jumpa semula di dalam note book.. tak ingat dari mana diambil puisi ini..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...