Yang Disayangi Selalu !!!

Sunday, February 12, 2012

Cover Awas! Bila Hati Dah Sayang



Akhirnya.. Inilah cover novel bagi Awas! Bila Hati Dah Sayang terbitan KaryaSeni. Harganya RM23.00 bagi Semenanjung Malaysia dan RM 26.00 bagi Sabah dan Sarawak. Pada sesiapa yang ingin membeli secara online melalui penerbit KaryaSeni, order dibuka pada hari Rabu ini.

Blurb..
Cinta hadir t...anpa diundang. Sekeras mana pun kita cuba menolak namun perasaan itu tetap hadir dalam diri. Ikram nekad tidak mahu jatuh cinta lagi setelah kecewa dengan cinta pertamanya. Kehadiran Syafiqah berjaya membuka hatinya, namun ego membatasi segalanya. Dalam diam dia jatuh cinta, namun sukar melafazkan kata indah itu. Hanya gurauan menjadi pembual bicara.

“Duduk dalam bilik aircond pun rasa panas ke? Ni kulit orang ke kulit buaya ni? Pelik betul. Macamlah kau sorang je yang putih. Aku pun putih juga tapi tak ada merah macam kau pun. Orang kata, kalau muka kita tiba-tiba merah bila berdepan dengan seseorang, tu tandanya kita sukakan orang tu. Itu kata oranglah, aku tak kata. Kau suka kat aku ke?” - Ikram

Gurauan demi gurauan membuatkan hati wanita Syafiqah sering terusik. Dia turut mempunyai rasa yang sama namun cuba menepisnya. Bagi Syafiqah, cintanya hanya milik Khairil, teman sewaktu zaman persekolahannya meskipun Khairil sedikitpun tidak mempunyai perasaan terhadapnya.

Keadaan semakin keruh dengan kehadiran Amalina, bekas kekasih Ikram yang kembali menagih cintanya. Begitu juga dengan kehadiran Khairil yang mula menyimpan perasaan pada Syafiqah. Sedangkan itulah gadis yang amat dibencinya pada suatu ketika dahulu.

“Bakal isteri!!! Baru bakal isteri tapi kau dah nak berlagak. Kalau dia bini kau sekalipun bro, aku tetap akan rampas dia dari kau. Aku tak pernah jatuh cinta, dan sekali aku jatuh cinta selamanya aku akan menyintai dia!!!” - Khairil.

Perasaan cemburu dan syak wasangka seringkali menjadi permainan. Pelbagai konflik mula timbul dan menjadi rencah dalam kehidupan mereka. Apakah kesudahan cinta mereka? Berjayakah Amalina memiliki semula Ikram? Dapatkah Khairil memikat hati Syafiqah? Dan apakah pengakhiran hubungan Ikram dan Syafiqah?


‎~ Dari Penerbit Karyaseni ~~ Pembelian Online terus dengan Penerbit akan mendapat potongan harga RM3, Caj Pos Percuma. Novel akan di pos dengan POS LAJU. Layari di www.karyaseni.my ~1] KARYASENI ENTERPRISE Karyaseni Enterprise ( MP0000053-W ),41-1, Jalan Temenggung 9/9,Bandar Mahkota Cheras,43200 Cheras,Selangor Tel : (+6) 03 9010 4779 Fax : (+6) 03 9010 4511 Sms : (+6) 013 6666427 website : http://www.karyaseni.my/ MAYBANK AKAUN : 562384119525 [ KARYASENI ENTERPRISE ]CIMB AKAUN : 1414-0039734-055 [ KARYASENI ENTERPRISE ]

1 comments:

danisya saidi said...

Dh cari buku ni kat kedai tadi , tapi dh habiss T^T

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...